Fanshop
Fanshop
IMG_1710

Richard Lammerts van Bueren wint VIP-arrangement voor 3 personen

Dat Feyenoord ook een grote actieve zakelijke fan schare heeft is algemeen bekend. LinkedIn is hét openbare zakelijke media kanaal. De populariteit van Feyenoord op LinkedIn heeft een nieuw hoogtepunt bereikt en dit is niet ongemerkt voorbij gegaan.

In rap tempo neemt het aantal volgers op LinkedIn toe en afgelopen maand bereikte Feyenoord de magische grens van 12.000 volgers. Om dit niet onopgemerkt voorbij te laten gaan werd er een prijs beschikbaar gesteld in samenwerking met strategisch partner HDI. Onze gewaardeerde Strategisch Partner staat haar Director Seats inclusief diner in de Boardroom bij Feyenoord – Roda JC aan voor de gelukkige winnaar af.
Vanuit de inschrijvingen werd Richard Lammerts van Bueren de gelukkige winnaar. Hij nam op donderdag 8 september dan ook maar wat graag de cheque uit handen van Manager Sales Dennis van Keulen en Aad Meerhof, Manager Marketing & Communications van HDI in ontvangst.

Feyenoord en HDI feliciteren Richard Lammerts van Bueren van harte met zijn prijs! Feyenoord dankt al haar LinkedIn volgers voor het deelnemen aan deze actie. Volg Feyenoord op LinkedIn, deel onze berichten en reageer snel bij een volgende actie!