Fanshop Tickets
Fanshop Tickets
bannermonsterjam

Monster Jam: spectaculaire show vol zakelijke mogelijkheden

Op zaterdag 2 juli 2016 is De Kuip het toneel van de grootste en spectaculairste motorsportshow ter wereld: Monster Jam. De sterren van de show zijn enorme trucks van bijna 4 meter hoog en 4.500 kilo die spectaculaire sprongen maken tot wel 40 meter ver en 11 meter hoog. De show met adembenemende races en onvoorstelbare stunts is geschikt voor jong en oud. Het evenement heeft een daarnaast een scala aan zakelijke mogelijkheden.

Monster Jam vanuit een exclusieve Business Unit of Business Seat beleven?

Wil je alle stunts vanaf de mooiste en meest exclusieve plek in het stadion bekijken, boek dan een Business Unit of Business Seat! De Business Seats bevinden zich op de tweede ring van het stadion. Je ervaart het comfort van zakelijke stoelen, maar proeft vanaf deze plekken tegelijkertijd de fantastische sfeer die De Kuip zo kenmerkt.

Wanneer je het evenement écht exclusief wilt beleven, reserveer dan een eigen Business Unit. Met 12 personen beschik je over een eigen ingerichte ruimte op de 1e of 2e ring van het stadion. Vanuit een Business Unit geniet je van luxe en exclusiviteit en het beste zicht op het parcours, zonder dat je iets van de sfeer in het stadion hoeft te missen.

Toegang tot de Monster Jam Pit Party is bij een Business Seat en Business Unit inbegrepen. Tijdens deze Pit Party voorafgaand aan de show, krijgen fans de kans om de Monster Jam trucks van dichtbij te bekijken, de bestuurders te ontmoeten, handtekeningen te verzamelen en foto’s te maken.

Voor meer informatie en reserveren, kunt u een e-mail sturen aan [email protected].

PRIJZEN

Business Seat
Een Business Seat kost € 66,- exclusief BTW per persoon. Toegang tot de Monster Jam Pit Party is hierbij inbegrepen.

Catering is hierbij niet inbegrepen. U kunt hiervoor een cateringarrangement reserveren. Zie cateringarrangementen voor meer informatie.

Indien je bij een Business Seat geen cateringarrangement reserveert, zijn er losse parkeerkaarten à € 15,- inclusief BTW te bestellen. Je parkeert hiermee de gehele dag nabij het stadion. Let op: parkeerkaarten zijn op basis van beschikbaarheid.

Business Unit
Een Business Unit kost € 2.395,- exclusief BTW. Dit is inclusief:

-Onbeperkt fris, bier en wijn (geserveerd in de Business Unit)
-Drie parkeerkaarten
-Toegang tot de Monster Jam Pit Party
-Hostess
-Schoonmaak

Extra parkeerkaarten (op basis van beschikbaarheid) kosten € 15,- inclusief BTW.

CATERINGARRANGEMENTEN 

Business Seat

Je kunt op de dag van het evenement een cateringarrangement reserveren waarbij je de gehele dag uitstekend wordt verzorgd in de sfeervolle Business Lounge van het Maasgebouw.

De kosten voor het cateringarrangement bedragen € 65,- p.p. en voor kinderen t/m 10 jaar € 50,- p.p. exclusief BTW.

Inhoud cateringarrangement:
- Vanaf 10:00 uur ontvangst in de Business Lounge met een drankje, mini-muffins en American brownies
- Tussen 13:00 en 14:30 uur een uitgebreid Amerikaans lunchbuffet*
- Na afloop van de show (van 17:00 tot 18:30 uur) een borrel met warme hapjes
- Gedurende de dag onbeperkt koffie, thee, frisdranken, bier en wijn in de Business Lounge
- Parkeerplaats nabij het stadion (één parkeerkaart bij een reservering tot vier personen, twee parkeerkaarten bij een reservering van vijf tot acht personen)

* Inhoud Amerikaans lunchbuffet:

-Caesar salade met gerookte kip 
-Chicken wings                                                                                                                         
-BBQ-flanksteak met chimichurri                                             
-Mini cheeseburgers                                                                   
-Broodje hotdog                                                           
-Broodje pulled chicken met BBQ saus                                   
-Twister fries met saus

Dieetwensen kunt u bij uw reservering aangeven.

Business Unit

Indien u een Business Unit reserveert, zijn dranken (fris, bier en wijn) de gehele dag inbegrepen. Indien gewenst kunnen wij ook een lunch en borrelhapjes verzorgen. Neemt u voor de mogelijkheden contact op met [email protected].