Feyenoord verrast Metro bij tienjarig bestaan

Feyenoord heeft afgelopen zondag Metro verrast in De Kuip vanwege het tienjarig bestaan van de krant, die vanaf dit seizoen de officiële mediapartner is van de club. Na afloop van de thuiswedstrijd tegen FC Groningen kregen sales directeur Simon de Best van Metro en Jayne Forrester, Commercieel Directeur Telegraaf Media Groep, een paspop in Feyenoord-tenue uitgereikt. Deze pop, met de naam Metro en nummer 10 op de rug, krijgt een mooie plek op het kantoor van Metro.

Bij het uitpakken van het cadeau kregen De Best en Forrester hulp van Elvis Manu, die speciaal hiervoor na afloop van de wedstrijd naar de Comfort Lounge was gekomen. Ook Feyenoords commercieel directeur Mark Koevermans was bij het feestelijke moment aanwezig.

Metro is met ingang van dit seizoen de officiële mediapartner van Feyenoord. Het mediapartnership met Feyenoord behelst afspraken over commerciële zaken waaronder het gezamenlijk opzetten van (lezers-)acties, het beschikbaar stellen van advertentieruimte aan de club en het samen organiseren en succesvol uitrollen van evenementen.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×