Fanshop
Fanshop

GOUDEN LOGO GEPRESENTEERD; IN 2008 JUBILEUMTOERNOOI

Tijdens de nieuwjaarsspeech werd alvast vooruitgeblikt op het jubileumjaar. Het gouden logo werd daarbij gepresenteerd. Commercieel directeur Chris Woerts en financieel directeur Onno Jacobs riepen Jan Giezen en Jason Hartmann op naar voren te komen. Jan, die een dag na de nieuwjaarsspeech negentig jaar wordt, en Jason –zes jaar- kregen de eer het logo van 100-jaar Feyenoord te onthullen.
Jacobs vertelde daarna dat de voorbereidingen voor het jubileum in volle gang zijn en gaf alvast enkele hoogtepunten prijs. Zo worden er in het jubileumjaar vier Feyenoord-shows georganiseerd voor supporters in Ahoy, komt er in de zomer een jubileumtoernooi waar Borussia Dortmund, Celtic en Tottenham Hotspur voor worden uitgenodigd en volgt er in december 2008 een groot afsluitend feest voor de supporters. In het voorjaar worden alle activiteiten bekend gemaakt.