GOUDEN LOGO GEPRESENTEERD; IN 2008 JUBILEUMTOERNOOI

Tijdens de nieuwjaarsspeech werd alvast vooruitgeblikt op het jubileumjaar. Het gouden logo werd daarbij gepresenteerd. Commercieel directeur Chris Woerts en financieel directeur Onno Jacobs riepen Jan Giezen en Jason Hartmann op naar voren te komen. Jan, die een dag na de nieuwjaarsspeech negentig jaar wordt, en Jason –zes jaar- kregen de eer het logo van 100-jaar Feyenoord te onthullen.

Jacobs vertelde daarna dat de voorbereidingen voor het jubileum in volle gang zijn en gaf alvast enkele hoogtepunten prijs. Zo worden er in het jubileumjaar vier Feyenoord-shows georganiseerd voor supporters in Ahoy, komt er in de zomer een jubileumtoernooi waar Borussia Dortmund, Celtic en Tottenham Hotspur voor worden uitgenodigd en volgt er in december 2008 een groot afsluitend feest voor de supporters. In het voorjaar worden alle activiteiten bekend gemaakt.

Ja, ik ga akkoord Feyenoord.nl gebruikt cookies om de website goed te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om je van relevante advertenties te voorzien.
Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Blijf je onze website gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×