Fanshop
Fanshop

FEYENOORD-FANS PROOSTEN MET BIER UIT EIGEN BLIK

Supporters van Feyenoord kunnen vanaf maandag 24 augustus proosten op het nieuwe voetbalseizoen met ‘bier uit eigen blik’. Amstel brengt blikken bier op de markt met een speciaal ontwerp geheel in stijl van de Rotterdamse club. De bijzondere clubblikken, met een inhoud van 50 cl, zijn verkrijgbaar bij supermarkten in heel Nederland.
Amstel verwacht dat de Feyenoord-clubblikken gretig aftrek zullen vinden bij de fans van de Rotterdamse voetbalclub. ‘Amstel is als sponsor van de topclubs in de Nederlandse eredivisie - zoals Feyenoord - en als hoofdsponsor van de KNVB-beker zeer nauw betrokken bij het Nederlandse voetbal. Met de Feyenoord-clubblikken willen wij onze verbondenheid met de topclubs en hun voetbalsupporters nog eens extra benadrukken’, aldus Chris Lakens, Marketing Manager van Amstel.

De clubblikken zijn onder andere verkrijgbaar bij de supermarkten Albert Heijn, Hoogvliet, C1000, (Super) Coop en Super de Boer. De blikken zijn voor een consumentenadviesprijs van 89 eurocent te koop.

Uiteraard is het verboden om de blikken mee te nemen tijdens de wedstrijden van Feyenoord. Rond de thuisduels geldt een algeheel alcoholverbod in de zogenoemde Stadiondriehoek.