Feyenoord wil gedupeerden failliete webshop helpen

De mailorderpartij achter de online winkel ‘Feyenoord Megastore’, die verantwoordelijk is voor de afhandeling van de bestellingen, is deze week failliet verklaard. Hoewel Feyenoord formeel niet verantwoordelijk is voor de afhandeling van de bestellingen stelt Feyenoord alles in het werk om te bekijken of supporters, die fanartikelen hebben gekocht bij Fullfillment XXL maar deze nimmer hebben ontvangen, gecompenseerd kunnen worden.

Nadat duidelijk was geworden dat Fulfillment XXL bestelde en betaalde spullen niet meer uitleverde aan de supporters, blokkeerde Feyenoord eerder al alle verwijzingen naar de online winkel. Dit om in elk geval te voorkomen dat supporters nog langer orders konden plaatsen zonder zekerheid te hebben dat ze deze ook zouden ontvangen. Uit een eerste inventarisatie maakt Feyenoord op dat er helaas toch een groot aantal supporters is dat artikelen heeft betaald, maar nog niet geleverd heeft gekregen.

Feyenoord geeft aan in juridische zin weliswaar niet aansprakelijk te zijn voor deze door supporters geleden schade, maar zich wel verantwoordelijk te voelen. Om die reden zal de club op alle mogelijke manieren proberen te zorgen dat de supporters uiteindelijk niet de dupe blijven van het faillissement van Fullfillment XXL. Zo laat Feyenoord inmiddels een jurist naar de zaak kijken.

Gedupeerden zullen door de club op de hoogte worden gehouden als er ontwikkelingen zijn.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×