Fanshop
Fanshop

Feyenoord – FC Groningen in teken van War Child

De wedstrijd van aanstaande zondag tussen Feyenoord en FC Groningen staat in het teken van War Child. Meest in het oog springend is dat Feyenoord tijdens dit duel voor het eerst met het logo van War Child op het shirt zal spelen. Dit logo zal zowel op de borst als op de rug van het shirt te zien zijn. Tijdens de eerstvolgende wedstrijden tegen FC Utrecht en FC Twente zal het logo van War Child eveneens op de rug van het shirt prijken.
De plaats op het Feyenoord-shirt is door hoofdsponsor ASR Verzekeringen beschikbaar gesteld, waardoor Feyenoord in staat is deze schitterende plek op het shirt tijdens deze drie duels cadeau te doen aan een van de gewaardeerde goede doelenpartners. Feyenoord is ASR Verzekeringen hier zeer dankbaar voor. War Child kan op deze manier extra aandacht vestigen op haar jaarlijkse actieweek ‘538 voor War Child’, die loopt van 9 tot en met 16 maart.

Feyenoords aanvoerder Ron Vlaar onthulde in december vorig jaar tijdens het Feyenoord Charity Galadiner het ontwerp van het unieke shirt met het logo van War Child erop. War Child directeur Mark Vogt toonde zich bij deze gelegenheid buitengewoon blij met de unieke kans om het werk van War Child zo extra onder de aandacht te brengen. ‘Door oorlog getroffen kinderen verdienen ieders inzet en steun om, ook door sport, weer vrienden te maken waar ze vooral vijanden hebben gekend’, zei hij. ‘Het is geweldig dat ook Feyenoord en ASR zich daar sterk voor maken.’