Fanshop
Fanshop

Grote drukte bij opening nieuwe Feyenoord Fanshop

De nieuwe Feyenoord Fanshop aan de Coolsingel is vrijdagmiddag officieel geopend. Nadat Alex van Mook, merchandising manager Feyenoord, en Ton Wesselink, directeur Rotterdam Marketing, de officiƫle openingshandeling hadden verricht, kwamen vier selectiespelers langs om de aankopen van de eerste klanten van een handtekening te voorzien.
Direct na de opening ontstonden er lange rijen voor de tafel waaraan Erwin Mulder, Lex Immers, John Goossens en Ruud Vormer hadden plaatsgenomen. Veel supporters waren speciaal naar de Fanshop in het stadspromotiecentrum Rotterdam.info - waarin ook de Rotterdamse VVV is gevestigd - gekomen om hun Feyenoord-artikelen van een handtekening te laten voorzien of om met de spelers op de foto gegaan.
 
 
Goossens liet tussen het zetten van krabbels op shirts, foto’s en petten door weten dat hij zeer te spreken is over de nieuwe clubwinkel. ‘De Coolsingel is voor Feyenoord natuurlijk een heel mooie plek om een eigen Fanshop te hebben’, zei hij. ‘Het is een heel mooie zaak geworden, waarvan ik denk dat iedere supporter wel iets van zijn gading kan vinden. Zelf ga ik ook regelmatig langs bij de Fanshop bij het stadion om bijvoorbeeld iets voor mijn zoontje te halen.’
 
 
Een van de bezoekers van de nieuwe Fanshop was de 18-jarige Floris Ephrain, die een Feyenoord-toilettas aanschafte en liet signeren. ‘Ik had vandaag een afspraak in het oogziekenhuis en liep daarna toevallig langs deze winkel’, zei hij. ‘Het was tot nu toe niet zo’n leuke dag voor mij, maar dat de spelers hier aanwezig waren was een mooie verrassing. Ik ben al heel lang supporter, heb komend seizoen voor het zevende jaar op rij een seizoenkaart. Deze Fanshop zit op een heel mooie plek en ziet er goed uit van binnen. Ik ben blij dat ik hier nog even langs ben geweest.’
 
 
De nieuwe Feyenoord Fanshop is het resultaat van een samenwerking tussen Feyenoord en Rotterdam.info. ‘Rotterdam en Feyenoord horen natuurlijk bij elkaar’, vertelde Wesselink namens Rotterdam Marketing. ‘Feyenoord is een heel belangrijk icoon van de stad. Bij de VVV komen veel toeristen binnen, van wie een groot aantal ook is geïnteresseerd in Feyenoord. Het is erg leuk voor hen dat ze hier dan ook direct een shirt of een ander Feyenoord-artikel kunnen kopen. Aan de andere kant komen er hier ook mensen speciaal naartoe voor de Feyenoord Fanshop, waardoor ze ook kennis maken met onze andere activiteiten. Zo versterken Feyenoord en Rotterdam.info ook elkaar.’