Fanshop Tickets
Fanshop Tickets

Retourneren seizoen 22-23 

Feyenoord Fanshop: Retour informatie van online en winkel aankopen van vorig seizoen.

Belangrijk: deze pagina gaat over aankopen t/m 6 juni 2023 zowel online als in de winkels. Dit geldt dus niet voor aankopen in het nieuwe seizoen die vallen na deze datum.

Het is niet mogelijk om jouw aankoop te retourneren in één van de Feyenoord Fanshops.
Alle winkel aankopen moeten gedurende deze periode retour gestuurd worden via het retourproces van de webshop. Ruilen is niet mogelijk en je hebt tot 13 juli 2023 om je aankoop retour te doen.

Voeg bij het retourneren van een winkel aankoop altijd de bon, je contactgegevens en je iban toe aan je pakketje. Je bankgegevens zijn nodig om de terugbetaling te voldoen.
Bij een bestelling van de webshop zijn je pakbon en het ordernummer voldoende.

Bij onduidelijkheden graag contact opnemen met onze service afdeling.

Hoe retourneer ik mijn aankoop?

Bij de Feyenoord Fanshop heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de gehele bestelling. Binnen deze 14 dagen kun je je pakket terugsturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Ruilen is niet mogelijk. Je bent vrij om te kiezen hoe je retourneert. Retourneren kan via DHL Parcel. Ga naar www.dhlsp.nl, voer hier je adresgegevens in en dan verschijnt het dichtstbijzijnde servicepunt op je beeldscherm. Je kunt het pakket daar voor retournering afgeven. Vermeld bij de afgifte dat het pakket retour moet naar RMNL/Feyenoord. Mogelijk vragen andere vervoerders dan DHL verzendkosten voor de retourzending. 

 
Het gratis retouradres is:
RMNL/Feyenoord
Atoomweg 30
3542 AB  
UTRECHT
 
Let op: de medewerker van een DHL Servicepunt hoeft een pakket niet te scannen, maar uitsluitend het retouradres in te voeren in de computer. LET OP, je geeft een retourzending bij DHL af op naam van RMNL/Feyenoord. Niet op naam van de Feyenoord Fanshop.
 
Wij vragen je om het artikel weer in te pakken in de originele verpakking met eventueel de kledinglabels (indien redelijkerwijs mogelijk) en voorzien van de ingevulde retour/afleverbon of een kopie daarvan. DVD's, CD's en Video's mogen alleen geruild of geretourneerd worden als de verzegeling nog intact is. Voor het passen van kleding mag je de plastic verzegeling verbreken. Voor beschadigde artikelen behoudt de Feyenoord Fanshop zich het recht om een schadevergoeding in rekening te brengen. Zie ook onze algemene leveringsvoorwaarden. 
 
Retourzending kwijtgeraakt
Wanneer je retourzending kwijtraakt nadat je het hebt afgegeven bij een DHL Parcelpoint is het mogelijk navraag te doen bij DHL. Dat doe je via onderstaande contactkanalen:
 
Per e-mail: [email protected]
Telefoon: 088 3454 300
Chat: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support
 
Retourneren van gepersonaliseerde artikelen
Gepersonaliseerde artikelen zoals bedrukte voetbalshirts en I-FEY artikelen zijn vanwege maatwerk uitgesloten van het herroepingsrecht. In het geval dat de bedrukking en/of personalisatie onjuist is aangebracht, kijk dan bij de veelgestelde vragen. Bellen kan natuurlijk ook op 0900 - 1908.
 
Zijn er nog meer producten uitgesloten van retourneren?
Het is niet mogelijk het Feyenoord mondkapje (al is het ongebruikt) terug te sturen, dit vanwege de hygiëne. 
 
Retourneren vanuit het buitenland
Het is uiteraard mogelijk te retourneren vanuit het buitenland. Je hebt 14 dagen bedenktijd. Frankeerkosten komen voor rekening van de verzender van de retour, het is helaas dus niet mogelijk gratis te retourneren vanuit het buitenland. Voor retouren uit het buitenland hanteren we een ander retouradres dan voor retourpakketten in Nederland. Neem contact op voor het juiste retouradres.
 
Niet tevreden?
Als medewerkers van de Feyenoord Fanshop hopen we natuurlijk dat je bestelde product precies is wat je ervan verwacht. Is dit niet het geval? Dan heb je 14 dagen de tijd om de ontvangen artikelen te herroepen na ontvangst van je gehele bestelling. Na het moment van herroepen heb je nogmaals 14 dagen om het artikel te retourneren naar de Feyenoord Fanshop. 
 
Europees Modelformulier
Om artikelen te retourneren kunt u gebruik maken van het Europese Modelformulier. Dit is echter niet verplicht. Zolang de herroeping via een ondubbelzinnige verklaring gebeurt, mag het ook op een andere wijze.