Fanshop
Fanshop
IMG_0033

Zakelijke relaties Feyenoord beleven Open Dag vanuit Business Seats

De zakelijke relaties van Feyenoord genoten donderdag tijdens de Open Dag van een speciaal samengesteld arrangement. De liefhebbers van de club konden tijdens de sfeervolle dag terecht in de Business Lounge, waarna zij het binnenprogramma konden volgen vanuit de comfortabele Business Seats.

Hoewel er buiten het Maasgebouw – waarin de Business Lounge is gelegen – genoeg te doen was voor de supporters, konden de kinderen donderdagmiddag aanschuiven bij een speciaal ingelaste kidspersconferentie in de exclusieve ruimte. Feyenoorders Bart Nieuwkoop en Ridgeciano Haps kregen enkele ludieke vragen van de jonge supporters op zich afgevuurd, zoals ‘slapen jullie met een knuffel?’ of ‘met welke spelers vergelijken jullie jezelf?’ Uiteraard namen de spelers geen blad voor de mond.

Helikopterlanding
Het hoogtepunt van de jaarlijkse Open Dag stond toen nog te gebeuren: het landen van de helikopter op de middenstip van De Kuip. ‘Dat is echt het mooiste moment’, aldus Richard Weimar van de firma Heijmans. ‘Het bekijken van het binnenprogramma via Business Seats is perfect eigenlijk. Mijn twee meiden zijn gek van Feyenoord, dus ieder jaar neem ik ze mee.’ Net als honderden andere kinderen zagen zij hoe aanwinsten Yassin Ayoub en Luis Sinisterra uit de helikopter stapten. 

Meedeinen 
Tijdens het slotakkoord van DJ Afrojack was het voor veel supporters in de comfortabele rode stoelen lastig om stil te blijven zitten. Ook Paul Westfa en zijn vrouw en zoontje deinden mee op de klanken van de wereldberoemde artiest. ‘Kinderen genieten van een dag als deze en dat is het belangrijkste’, vindt Westfa. ‘Ze zien spelers van dichtbij en kunnen handtekeningen vragen.’ Zo bleek eens te meer dat het zakelijke arrangement ook dit jaar, op de 110de verjaardag van de club, het Feyenoord-gevoel naar boven bracht tijdens de Open Dag.