Recordopkomst tijdens de FBC Netwerklunch
Onder het genot van een heerlijke lunch werd de FBC-leden de mogelijkheid geboden om elkaar op een constructieve manier te leren kennen. Uiteraard was de, voor de FBC-leden bekende, zeepkist weer in de zaal geplaatst zodat een ieder de mogelijkheid geboden werd om het eigen bedrijf te promoten. Een van de FBC-leden die deze kans met beide handen aangrepen, was Casper den Drijver, accountmanager van Goodmorning, dat dit seizoen lid is geworden van de Feyenoord Business Club. ‘Dit soort netwerkevenementen vormen een waardevolle toevoeging van ons lidmaatschap’, zegt Den Drijver. ‘Bij de Feyenoord Business Club zitten, in tegenstelling tot veel andere businessclubs, niet alleen bedrijven uit het MKB. De FBC kent een goede mix van heel kleine tot heel grote bedrijven. Dat geeft ons de mogelijkheid om gevarieerd zaken te doen.’
Om de netwerkmogelijkheden binnen de Feyenoord Business Club te vergroten, biedt Feyenoord haar Business Club-leden iedere eerste dinsdag van de maand de kans om elkaar beter te leren kennen middels een ontbijt, lunch of borrel.
Op 19 april a.s. staat het eerstvolgende grote event op de FBC agenda, waarbij in samenwerking met Opel de FBC Opel Rally wordt gehouden. Meer informatie hierover en over de netwerkevenementen vindt u terug in onze agenda.