Fanshop
Fanshop
visual_uefa_loting_logos

Kaartverkoop thuisduels Europa League woensdag 18.00 uur hervat

De kaartverkoop voor de thuiswedstrijden in de Europa League wordt aanstaande woensdag 7 september (vandaag) hervat. Seizoenkaarthouders hebben vanaf 18:00 uur de mogelijkheid om een passe-partout aan te schaffen voor de thuisduels in de groepsfase. De kaartverkoop werd afgelopen zaterdag opgestart, maar moest na zo'n anderhalf uur worden stopgezet vanwege technische problemen bij Feyenoords ticketingpartner Eventim.

Technische problemen Eventim
Eventim stelde de afgelopen dagen alles in het werk om de oorzaak van de technische problemen te achterhalen. Ook deed het diverse tests en onderzoeken om er zeker van te zijn dat de kaartverkoop in het vervolg wel probleemloos werkt. Volgens Eventim zijn de problemen inmiddels verholpen en de ticketingpartner heeft Feyenoord laten weten dat de kaartverkoop voor de Europa League-thuiswedstrijden vanaf aanstaande woensdagavond wel in goede orde zal verlopen.

Inrichting kaartverkoop
Vanaf woensdag kunnen seizoenkaarthouders op dezelfde wijze proberen een passe-partout aan te schaffen als afgelopen zaterdag de bedoeling was. De kaartverkoop loopt via www.feyenoord.nl/ticketshop. Seizoenkaarthouders – zowel degenen die zich als groep hebben aangemeld als degenen die zich niet hebben aangemeld – hebben afgelopen vrijdag een e-mail ontvangen met daarin hun inloggegevens en specifieke informatie met het aantal passe-partouts dat gekocht kan worden. De e-mail bevat tevens een video met uitleg en instructies over het kaartverkoopsysteem. Meer informatie over de kaartverkoop, zoals beschikbare vakken en prijzen, vind je op www.feyenoord.nl/kaartverkoopinformatie.

Ongeveer 3.000 passe-partouts verkocht
Ondanks de technische problemen zijn er afgelopen zaterdag zo’n drieduizend passe-partouts verkocht. Deze passe-partouts zijn en blijven geldig. Helaas is het verkoopproces ook voor deze seizoenkaarthouders niet in alle gevallen vlekkeloos verlopen. Zo zijn er bijvoorbeeld supporters die wel hebben betaald maar geen bevestiging hebben ontvangen of die maar voor een deel van het aantal groepsleden een passe-partout konden kopen. Geldt dit of iets soortgelijks voor jou? Lees dan hieronder wat voor jou van toepassing is.

  • Ik ben een van de ongeveer 3.000 seizoenkaarthouders die ondanks de storing een passe-partout heeft kunnen kopen. Zijn de reeds gekochte passe-partouts geldig?
    Ja. De passe-partouts die afgelopen zaterdag zijn verkocht, zijn en blijven geldig en geven toegang tot de thuiswedstrijden tegen Manchester United, Zorya Luhansk en Fenerbahçe.
  • Ik heb zaterdag passe-partouts gekocht en betaald, maar geen bevestiging gekregen.
    In dit geval adviseert Feyenoord om woensdag vóór 12:00 uur ’s middags in te loggen met jouw account op www.feyenoord.nl/ticketshop. Zie je de door jou aangeschafte passe-partout(s) staan? Dan is alles in orde. Zo niet, dan adviseert Feyenoord om vóór woensdag 12:00 uur contact op te nemen met Feyenoord Service & Tickets
    Let op: heb je passe-partouts gekocht voor het gezinsvak? Dan heb je een aparte bevestiging ontvangen. Deze zijn niet zichtbaar in het account van de online Ticketshop.
  • Ik heb maar voor een deel van het aantal opgegeven groepsleden een passe-partout kunnen kopen. (Voorbeeld: jouw groep bestond uit vijf supporters en drie daarvan hebben een passe-partout)
    In dit geval adviseert Feyenoord om vóór woensdag 12:00 uur ’s middags contact op te nemen met Feyenoord Service & Tickets.

Vragen
Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde en specifieke vragen over de kaartverkoop. Deze pagina is geüpdatet na de storing van afgelopen zaterdag en de meest recente vragen en antwoorden vind je onderaan. Heb je na het lezen van dit bericht nog vragen en staat op deze pagina niet het antwoord op jouw vraag? Dan kan je contact op nemen met Feyenoord Service & Tickets. De afdeling is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 12:00 uur via telefoonnummer 0900-1908 (€ 0,45 p/g). Online een vraag stellen kan via www.feyenoord.nl/service.