Informatie mislukte bestellingen passe-partouts

Tijdens de kaartverkoop voor de thuisduels in de Europa League is het helaas vaak voorgekomen dat seizoenkaarthouders wel hebben betaald, maar geen passe-partout hebben ‘ontvangen’. Bij sommige seizoenkaarthouders is dit zelfs meerdere keren tijdens het verkoopproces het geval geweest, voordat ze uiteindelijk succesvol waren. Hieronder lees je meer informatie hierover.

  • Feyenoord betaalt vandaag (donderdag) met spoed het orderbedrag terug op het bankrekeningnummer waarmee betaald is. Het bedrag wordt uiterlijk morgen bijgeschreven. Alleen voor betalingen met creditcard geldt een uitzondering (de verrekening daarvan duurt een paar dagen langer).
  • Seizoenkaarthouders die wel hebben betaald maar geen kaarten in hun account hebben staan (kijk onder ‘Mijn Account’ bij ‘Bestellingen bekijken’) beschikken nog steeds over aankooprecht. Deze supporters kunnen een nieuwe bestelling plaatsen. Het is daarbij goed om te weten dat er nog voldoende passe-partouts beschikbaar zijn. Indien gewenst kunnen seizoenkaarthouders zich ook telefonisch melden om medewerkers van Feyenoord Service & Tickets de reservering te laten maken. Aan de telefoon kan de wachttijd echter wel (behoorlijk) oplopen.

Feyenoord adviseert seizoenkaarthouders die wel hebben betaald maar geen kaarten hebben dus om zelf een nieuwe bestelling te doen. Dit kan via www.feyenoord.nl/ticketshop. Deze bestelling moet opnieuw betaald worden, waar tegenover staat dat de retourbetaling in de meeste gevallen vandaag nog gereed is. Feyenoord realiseert zich dat de actie neergelegd wordt bij de supporter en dat deze situatie verre van ideaal is. Dit is voor nu helaas wel de kortste route en de snelste oplossing.

Voor hoofdboekers: Meer betaald dan passe-partouts ontvangen
In enkele gevallen blijkt dat dat de hoofdboeker meer passe-partouts betaald heeft dan dat hij/zij bevestigd heeft gekregen. Één of twee passe-partouts ontbreken dan in de meeste gevallen, waarvoor dus wel betaald is. Supporters bij wie dit het geval is ontvangen uiterlijk dit weekend een e-mail met daarin de ontbrekende passe-partouts. Zij hoeven dus geen actie te ondernemen.

Ontbrekende e-tickets
In enkele gevallen is er een fout opgetreden bij de aanmaak van e-tickets. Het komt dan bijvoorbeeld voor dat binnen een passe-partout er een e-ticket voor een wedstrijd in de groepsfase ontbreekt. Ticketingpartner Eventim geeft aan dat uiterlijk dit weekend alle e-tickets gecorrigeerd in het account van de seizoenkaarthouders klaar staan (kijk onder ‘Mijn account’ bij ‘Bestellingen bekijken’). Supporters bij wie dit het geval is, hoeven nu dus geen actie te ondernemen. Pas wanneer dit maandag niet orde is, adviseert Feyenoord om contact op te nemen met Feyenoord Service & Tickets.

Seizoenkaarthouders die nog een passe-partout willen aanschaffen, hebben tot en met vrijdagavond voorrang via www.feyenoord.nl/ticketshop

Commercieel directeur Mark Koevermans heeft tegenover RTV Rijnmond tekst en uitleg gegeven over de kaartverkoop voor de Europese thuiswedstrijd. Het interview bekijk je hier.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×