Fanshop Tickets
Fanshop Tickets
Persfoto-KARL[1]

Feyenoord zondag met KARL op de borst

Feyenoord treedt zondag in De Kuip tegen PEC Zwolle aan in een speciale versie van het thuisshirt, met op de voorzijde de naam van het nieuwe instapmodel van Feyenoords hoofdsponsor Opel: KARL. De ploeg van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst zal eenmalig spelen in het exclusieve shirt, dat niet te koop zal zijn in de Feyenoord Fanshops.

Wél maakten Feyenoord-supporters de afgelopen maanden kans om een nieuwe Opel KARL te winnen. Iedere koper van een nieuw thuis- of uitshirt ontving een voucher met een unieke code, die via www.opel.nl/Feyenoord kon worden geactiveerd. Uiteindelijk zijn tien deelnemers genomineerd voor de finaleronde. Zij melden zich aanstaande zondag in De Kuip, waarna in de rust van Feyenoord-PEC Zwolle de winnaar bekend wordt gemaakt.

De Opel KARL is geen onbekende van het legioen, dat de karaktervolle stadsauto de afgelopen maanden veelvuldig zag opduiken in en om De Kuip, onder meer tijdens de Open Dag. Ook testte een aantal Feyenoord-spelers de veelzijdigheid van het instapmodel in de Opel KARL Challenge en liet technisch directeur Martin van Geel weten erg blij te zijn met de nieuwe aanwinst.

Kans maken op één van de door de selectie gedragen KARL-shirts? Meld je aan via www.opel.nl/Feyenoord en ding mee naar de shirts van onder meer Marko Vejinovic en Rick Karsdorp, die vrijdagochtend voor het eerst werd opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal.