Fanshop
Fanshop
image_00012

Feyenoord Business Club Golf Trophy groot succes

Geheel volgens traditie is het FBC-seizoen maandag afgetrapt met de FBC Golf Trophy. Op een zonovergoten Golfbaan Delfland werd de achtste editie van het evenement georganiseerd, met een opkomst van 230 zakelijke relaties.

Op de prachtige baan van Golfbaan Delfland speelden 180 leden in duo’s om de zege. Tegelijkertijd werden er voor de minder ervaren golfers een masterclass en een clinic georganiseerd. De deelnemers aan de masterclass gingen zelfs onder begeleiding van een professionele golfer de baan par 3 op. De wedstrijdspelers liepen allemaal achttien holes op het Championship Course en konden tussendoor genieten van een hapje en een drankje op het food court.

De winnaars van de dag, Marjan van Vliet van ATPI en Brahim Miskukuh van Plan@Office, wonnen een reis naar de Europese uitwedstrijd van Feyenoord tegen Fenerbahçe. ‘Het was een prachtige dag,’ kijkt Miskukuh terug. ‘Het was heerlijk om met dit weer lekker buiten te sporten.’ Van Vliet vult aan: ‘De golfbaan lag er mooi bij en ik wil graag ook de marshals een pluim geven. Iedereen was vandaag ontzettend behulpzaam.’

Voor Van Vliet was het haar eerste deelname aan de FBC Golf Trophy. ‘De eerste keer en dan gelijk winnen, prachtig toch? De eerste negen holes gingen eigenlijk helemaal niet zo goed maar “Bram” en ik vulden elkaar goed aan. Hij was beter in het chippen en ik moest vooral de ballen hard en ver slaan. Dit is een mooi einde van een mooie dag waar we weer veel leuke en gezellige contacten hebben opgedaan. Volgend jaar komen wij zeker weer terug om de titel te verdedigen!’

Ook Dennis van Keulen, Manager Sales van Feyenoord, kijkt terug op een zeer geslaagde dag. ‘Voor de Feyenoord Business Club is de terugkerende FBC Golf Trophy natuurlijk één van de mooiste evenementen op de kalender. Na de goed georganiseerde editie vorig jaar op Golfclub Prise d’Eau, is er dit jaar in samenwerking met Golfbaan Delfland een prachtige dag neergezet. Gelukkig zat het weer ook mee.’
BAM organiseerde als hoofdsponsor dit jaar de longest drive. ‘In samenspraak met BAM leek het ons leuk om de longest drive de toepasselijke titel ‘BAM!’mee te geven, waarbij de bal zo ver mogelijk weg geslagen moest worden,’ aldus Van Keulen. ‘Hiermee konden onze relaties een mooi pakket winnen, met verschillende BAM- en Feyenoord-attributen. We zijn hoofdsponsor BAM, maar ook AON en VLS als subsponsor en alle holesponsors erg dankbaar voor de samenwerking en we kijken nu al uit naar de negende editie van de FBC Golf Trophy in 2017.’