Fanshop
Fanshop
fbc%20netwerklunch-3

FBC Schijnwerper geïntroduceerd tijdens Netwerklunch

Het tweede netwerkevenement van dit seizoen van de Feyenoord Business Club heeft wederom veel belangstellenden getrokken. Net als bij het FBC Netwerkontbijt van vorige maand kwamen nieuwe leden en oude bekenden elkaar dinsdagmiddag tegen tijdens de FBC Netwerklunch.

FBC Schijnwerper
De middag werd afgetrapt met een kop koffie en een openingswoord van Feyenoord Sales Manager Wessel Boot. Daarbij werd in woord afscheid genomen van de FBC Zeepkist, waarop de leden vorig jaar de kans kregen hun bedrijf in één minuut te pitchen. Vervolgens werd de opvolger gepresenteerd: de FBC Schijnwerper. ‘De FBC Zeepkist is niet meer onder ons, maar zal voortleven bij Edwin Hoogerwerf van het bedrijf Daikin dat na loting eigenaar is geworden van de kist,’ zei Boot met gevoel voor drama tegen de aanwezige FBC-leden. ‘De opvolger staat al klaar en daarom presenteer ik met trots de FBC Schijnwerper. Het concept is hetzelfde als bij de Zeepkist, maar jullie krijgen nu de kans om jullie bedrijf nog meer in de spotlight te zetten.’

Conversaties
Gedurende de lunch was er uiteraard genoeg tijd om bij elkaar aan tafel te schuiven en ideeën met elkaar uit te wisselen. Om inzicht te krijgen in andermans bedrijven en relaties werden er uitvoerige gesprekken gevoerd. Zo ook door Larissa Zielstra, Manager bij European Market Intelligence Center ‘Het is de eerste keer dat ik hierbij aanwezig ben. Ik vind het een erg leuk evenement, want je komt veel andere mensen tegen en je krijgt de kans je eigen bedrijf in de kijker te zetten.’

Voor Erik de Winter van 8Bouwmanagement was het niet zijn eerste Netwerklunch, maar daarom vond hij het niet minder leuk. ‘Het is lekker ongedwongen en dat maakt het altijd een prettige samenkomst. Daarnaast is het ook dit keer puik georganiseerd, dus ik kom graag weer terug.’

Agenda
Het eerstvolgende evenement van de Feyenoord Business Club is de FBC Business Borrel op 10 oktober. De volledige agenda kunt u hier bekijken.