Fanshop Tickets
Fanshop Tickets

TOEWIJZING SEIZOENKAARTEN 2002/2003

U heeft een aanvraag gedaan voor een seizoenkaart 2002/2003. Helaas kunnen wij u niet in het door u aangevraagde vak plaatsen. U heeft van ons een brief gekregen waarop u kunt aangeven of u op een ander vak geplaatst wenst te worden. Als u samen met andere seizoenkaarthouders een aanvraag heeft ingediend, dan kunt u aangeven om met de gehele groep in een ander vak geplaatst te worden. Op deze pagina houden wij u op de hoogte van de verwerking van deze formulieren en geven wij u meer informatie over de nog beschikbare vakken.
Een actueel overzicht van de vrije vakken vindt u hieronder. Dit overzicht is onder voorbehoud. Wij proberen dit overzicht zo actueel mogelijk te laten zijn. BESCHIKBAAR: Op dit moment zijn er nog plaatsen in de volgende vakken beschikbaar: Lange zijde overdekt: C & CC Gezinsvak: uitverkocht PRIJZEN: Vakken C & CC € 350 REAGEREN OP DE AAN U GEZONDEN BRIEF: Reageren kan NIET telefonisch. Om de aanvragen zo snel en eerlijk mogelijk te kunnen behandelen, kunt u als volgt reageren: * Fax: 010 – 4792964 (uw aanvraag wordt dan het snelst behandeld); * Afgeven bij de kassa’s van Feyenoord Klantenservice; * Per post aan ons zenden: Feyenoord Klantenservice Postbus 9635 3007 AP Rotterdam Vermeld op de envelop: 'TOEWIJZING 2002' GROEPEN: Als groep dient u alle formulieren gelijktijdig/tesamen aan ons te retourneren. Bestaande seizoenkaarthouders binnen een groep, die voor 14/4 hun aanvraag hebben ingezonden, zijn allemaal geplaatst als zij een seizoenkaart voor het eigen vak hebben aangevraagd. Als deze persoon echter onderdeel wenst uit te maken van uw groep, dan zal hij/zij met u mee moeten verhuizen naar een nog beschikbaar vak. Deze seizoenkaarthouder dient dit zelf bij uw (groeps)aanvraag kenbaar te maken. Hij/zij geniet bij deze verhuizing echter geen voorkeurspositie meer. De aanvraag zal op volgorde van binnenkomst en beschikbaarheid worden toegewezen. VOLGORDE VAN TOEWIJZING: Op basis van de datum van uw eerste aanvraag is de aan u gezonden brief gecodeerd (A t/m M). In volgorde van deze code worden de retour ontvangen formulieren verwerkt. Op dit moment zijn alle faxen verwerkt en zullen wij de verwerking van de mogelijk nog binnenkomende faxen dagelijks bijhouden. BEVESTIGING: Als uw formulier is verwerkt ontvangt u het formulier weer van ons retour met de melding ‘toegewezen’ (te samen met de melding van het toegewezen vak) of ‘vak(ken) niet beschikbaar’. In dit laatste geval hebben wij u niet kunnen plaatsen op basis van de door u opgegeven alternatieve vakken. AANVULLENDE INFORMATIE: Natuurlijk kunt u naar Feyenoord Klantenservice bellen voor meer informatie of als bovenstaande u niet geheel duidelijk is. Het is echter zo dat wij telefonisch GEEN plaatsen zullen reserveren. U kunt dit alleen doen middels het aan u gezonden formulier.