FEYENOORD IN ZEE MET NTT/DOCOMO

De Japanse telecom-gigant NTT/DoCoMo is per direct als sponsor verbonden aan Feyenoord. NTT/DoCoMo is in Nederland onder meer bekend als de uitvinder van I-mode en heeft alleen al in Japan zo’n 35 miljoen gebruikers. Via Feyenoord wil het aan KPN gelieerde NTT/DoCoMo haar Europese ambities realiseren. In de Kuip waren afgelopen zondag al reclameborden te zien met de bekende I-mode ‘I’.

Namens Feyenoord toonde voorzitter Jorien van den Herik zich uitermate ingenomen met de nieuwe sponsor. ‘Dit is een belangrijke stap vooruit voor Feyenoord. We zijn erg blij met NTT DoCoMo als sponsor en het illustreert de commerciële en technische ontwikkeling van onze club in het Verre Oosten.’ Keiji Tachikawa, de algemeen directeur van NTT DoCoMo, sprak soortgelijke woorden. ‘We hebben vorig jaar een tak in Amsterdam geopend, die zich bezig gaat houden met de verdere ontwikkeling van i–mode in Europa. We zijn dan ook erg blij dat we nu een alliantie aan hebben kunnen gaan met een vooraanstaande club als Feyenoord. We zien er naar uit om de eredivisie te verrijken door deze samenwerking.’

Ja, ik ga akkoord Feyenoord.nl gebruikt cookies om de website goed te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om je van relevante advertenties te voorzien.
Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Blijf je onze website gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×