SELECTIE STELT CD-OPBRENGST TER BESCHIKKING AAN SOPHIA

De spelers van Feyenoord stellen hun opbrengst van de cd-single ‘Feyenoord is het toverwoord’ ter beschikking aan het Sophia Kinderziekenhuis. Dat maakte Sophia-ambassadeur Patrick Paauwe tijdens de Open Dag bekend. ‘Toen we hoorden dat de spelers ook geld kregen, besloten we samen het geld af te staan aan het ziekenhuis. Dat is vanzelfsprekend’, aldus Paauwe. De selectie beleefde tijdens de presentatie zijn vuurdoop toen zij gezamelijk het nummer in een bomvolle Kuip twee keer ten gehore brachten.

Patrick Paauwe is sinds kort de nieuwe ambassadeur van Sophia, het kinderziekenhuis waarmee Feyenoord een samenwerkingsverband heeft. ‘Laatst waren we met de selectie in het ziekenhuis’, vertelt Paauwe. ‘Ik werd niet altijd even vrolijk van wat ik zag. Toen we hoorden dat we geld kregen voor de single was al snel besloten dat het naar het Sophia ging. Dat is logisch.’

De single was op woensdag tegen de speciale Open Dag-prijs van vijf euro te koop. De single ligt in de winkel voor 5,45 euro.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×