MASSALE BELANGSTELLING VOOR SEIZOENKAARTEN HOUDT AAN
De belangstelling voor Feyenoord breekt alle records. Zo haalde niet alleen de website donderdag een nieuw record van 116.700 (!) unieke bezoekers (vorig record van de woensdag ervoor was 74.500), ook het aantal aanvragen voor een seizoenkaart bereikt nooit eerder gehaalde pieken. Op de afdelingen die belast zijn met de verwerking van de seizoenkaarten heerst daardoor momenteel topdrukte. Dientengevolge heeft Feyenoord besloten om de capaciteit voor seizoenkaartaanvragen van 31.000 tot 38.000 te verhogen. Er is dus op dit moment nog voldoende capaciteit om alle aanvragers ergens in het stadion een mooie plek aan te kunnen bieden. Graag vragen wij u middels dit bericht om uw vriendelijke medewerking om dit volledige bericht te lezen en met onderstaand verzoeken rekening te houden.
Feyenoord is enorm blij met de massale belangstelling rond het eerste elftal. Voor een snelle verwerking van de nieuwe seizoenkaartaanvragen heeft Feyenoord voor deze en aankomende week extra personeel ingeschakeld. Zij zijn druk bezig om alle aanvragen van de afgelopen week en de aanvragen die ons nog zullen bereiken snel en zorgvuldig te verwerken.
Belangrijk om te weten:
- alle aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld
vertraging in de uiteindelijke verwerking van uw aanvraag, door de drukte op dit moment, heeft dus geen nadelig effect op uw aanvraag
- u kunt uw aanvraag alleen per post en aan het loket van het stadion indienen
dus niet via internet, email, per fax of telefonisch
- u kunt hier uw aanvraagformulier downloaden
- wij adviseren u om tenminste drie vakkeuzes op te geven bij uw aanvraag
kunnen wij u niet plaatsen binnen uw keuze(s), dan wordt er contact met u gezocht over het opgeven van een alternatief
Wij doen een dringend beroep op al onze supporters die recentelijk een aanvraag hebben ingediend aan het loket of via de post om deze week niet met Feyenoord Klantenservice te bellen om te informeren naar de status van uw aanvraag. Wij kunnen u op dit moment geen informatie geven over de status van uw aanvraag, juist omdat wij op dit moment druk bezig zijn om alle aanvragen te verwerken.
Heeft u een dringende vraag, stelt u deze dan bij voorkeur via onze reactieformulier op www.feyenoord.nl/klantenservice
Vriendelijk dank voor uw medewerking.
Heeft u nog geen seizoenkaart aangevraagd en wilt u komend seizoen het Jubileumjaar samen met ons vieren? Dan nodigen wij u graag uit om hier uw aanvraagformulier te downloaden.
Houdt u onze website in de gaten voor actuele informatie over beschikbaarheid en voortgang.
Belangrijk om te weten:
- alle aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld
vertraging in de uiteindelijke verwerking van uw aanvraag, door de drukte op dit moment, heeft dus geen nadelig effect op uw aanvraag
- u kunt uw aanvraag alleen per post en aan het loket van het stadion indienen
dus niet via internet, email, per fax of telefonisch
- u kunt hier uw aanvraagformulier downloaden
- wij adviseren u om tenminste drie vakkeuzes op te geven bij uw aanvraag
kunnen wij u niet plaatsen binnen uw keuze(s), dan wordt er contact met u gezocht over het opgeven van een alternatief
Wij doen een dringend beroep op al onze supporters die recentelijk een aanvraag hebben ingediend aan het loket of via de post om deze week niet met Feyenoord Klantenservice te bellen om te informeren naar de status van uw aanvraag. Wij kunnen u op dit moment geen informatie geven over de status van uw aanvraag, juist omdat wij op dit moment druk bezig zijn om alle aanvragen te verwerken.
Heeft u een dringende vraag, stelt u deze dan bij voorkeur via onze reactieformulier op www.feyenoord.nl/klantenservice
Vriendelijk dank voor uw medewerking.
Heeft u nog geen seizoenkaart aangevraagd en wilt u komend seizoen het Jubileumjaar samen met ons vieren? Dan nodigen wij u graag uit om hier uw aanvraagformulier te downloaden.
Houdt u onze website in de gaten voor actuele informatie over beschikbaarheid en voortgang.