VAN MARWIJK EN WOERTS IN NIEUWE AMSTEL-COMMERCIAL

Feyenoords trainer Bert van Marwijk en commercieel directeur Chris Woerts zijn twee van de hoofdrolspelers in een nieuwe commercial van Amstel Bier. Daarin doet de Russische miljardair Igor Amstellovitch een vergeefse poging de Rotterdamse voetbalclub op te kopen. De commercial is al te bekijken op internet, maar wordt woensdagavond voor het eerst uitgezonden op de landelijke televisie: om 20.20 uur op Nederland 3.

De nieuwe commercial van Amstel is een knipoog naar de huidige ontwikkelingen in het hedendaagse topvoetbal, waarin steeds meer bepaald wordt door Russische olie- en staalmagnaten die topvoetbalclubs kopen alsof het warme broodjes zijn. Amstel introduceert daarom de puissant rijke Amstellovitch. De verpersoonlijking van datgene waar elke man van droomt: de beste plaatsen bij alle internationale voetbalklassiekers, de mooiste vrouwen, de meest luxueuze auto’s, privé-jets en hotels. Aan de commercial is een uitgebreide campagne en prijsvraag gekoppeld, waarmee Amstel Nederlandse mannen via ‘Word jij Amstellovitch?’ de kans biedt om in de huid van miljardair Amstellovitch te kruipen. Door vanaf 20 januari de unieke actieverpakking van Amstel te kopen en de daarbijbehorende code vóór 30 januari 2008 in te voeren op www.voetbal.nl maakt men kans om een weekend lang Amstellovitch te worden. Sowieso kan iedereen die deze actieverpakking koopt de Nederlandse klassieker live op zijn pc bekijken.

De reclamespot is in ieder geval de komende twee weken te zien in de reclameblokken op RTL4, RTL5, RTL7 en RTL8, Nederland 3, Veronica, Net 5 en SBS6.

Ja, ik ga akkoord Feyenoord.nl gebruikt cookies om de website goed te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om je van relevante advertenties te voorzien.
Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Blijf je onze website gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×