Fanshop
Fanshop

NIEUWE FEYENOORD MAGAZINE VERSCHENEN

Het nieuwe Feyenoord Magazine zal een dezer dagen op de mat vallen bij de mensen die zich hebben aangesloten bij het initiatief Het Legioen. In het tweede nummer onder meer een reportage over Andwelé Slory, van wie een jongensdroom op circuitpark Zandvoort in vervulling ging. Michael Mols vertelt over het naderende afscheid van het profvoetbal en legt uit waarom hij niet bang is voor het beruchte zwarte gat.
Verder in Feyenoord Magazine: een bezoek aan de voormalig Feyenoord-spits Andrej Jeliazkov in Bulgarije, een reportage over het nieuwe leven van John de Wolf en een uitgebreid interview met Patrick Paauwe, die gelukkig is bij Borussia Mönchengladbach. Natuurlijk ontbreken de vaste rubrieken Blik op Eeuwfeest, Varia en Uitgelicht niet.

Het Feyenoord Magazine biedt achtergronden over de club, onthult de mens achter de voetballer en neemt afstand van het wekelijkse resultaat. Invalshoeken worden meer dan eens met een knipoog gekozen, maar de ogen worden ook niet gesloten voor de serieuze kanten van het leven.

Feyenoord Magazine maakt onderdeel uit van de campagne ‘Het Legioen’, die supporters de mogelijkheid geeft om zich officieel aan de club te verbinden. Elke supporter die zich aanmeldt krijgt naast diverse voordelen en stemrecht ook elf keer per jaar het Feyenoord Magazine thuis gestuurd.

Kijk op de website van Het Legioen voor een preview van het nieuwe Feyenoord Magazine.