AD EN FEYENOORD ZETTEN SAMENWERKING VOORT

Feyenoord en het AD hebben hun samenwerking verlengd met twee jaar. Feyenoords commercieel directeur Chris Woerts en Arno de Jong, directeur marketing van het AD, tekenden hiertoe donderdagmiddag in de drukkerij van het AD een nieuwe overeenkomst.

Chris Woerts: ‘Het AD is net als Feyenoord een in Rotterdam gevestigd instituut met een landelijke uitstraling en al sinds jaar en dag aan Feyenoord verbonden. Wij zijn blij dat we die uitstekende samenwerking kunnen voortzetten.’

Arno de Jong: ‘AD Sportwereld is de partner van het Nederlandse topvoetbal. Dat geldt zowel voor de gehele Eredivisie als op clubniveau. Met deze hernieuwde sponsorovereenkomst bevestigen wij die positie nogmaals. We kijken uit naar een nieuwe succesvolle periode in onze samenwerking.’
Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×