KLANTENSERVICE HEET VOORTAAN ‘SERVICE & TICKETS’

Feyenoord Klantenservice en Feyenoord Ticketing gaan samen verder onder de noemer Service & Tickets. Dit betekent dat de benaming Feyenoord Klantenservice verdwijnt. De motivatie van de naamsverandering is tweeledig. ‘Feyenoord is een voetbalclub’, legt hoofd Service & Tickets Veerle Schrier uit. ‘Een voetbalclub heeft supporters, wij spreken eigenlijk nooit van klanten. Mede daarom hebben we ervoor gekozen om die term uit onze naam te halen.’

Met Service & Tickets komt er een naam voor in de plaats die de werkzaamheden van het team met twee woorden volledig dekt. Het leeuwendeel van die werkzaamheden bestaat uit (seizoen-)kaartverkoop en alle processen en vraagstukken die daaromheen spelen. ‘Wij zijn er voor de supporters, die we weliswaar niet onze klanten noemen, maar wel als zodanig willen bedienen’, zegt Schrier. ‘De mensen komen naar het stadion om een leuke wedstrijd te zien en wij zijn er om te zorgen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken over randzaken.’
Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×