Fanshop Tickets
Fanshop Tickets

Geen bezorging post Feyenoord Service & Tickets

De postbezorgers van TNT Post zullen vanwege een staking deze week naar verwachting meerdere dagen geen post bezorgen. Feyenoord Service & Tickets stuurt daarom geen toegangskaarten meer op voor de wedstrijd van aankomende zondag tussen Feyenoord en Excelsior (d.d. 12 december 2010 om 14.30 uur). Ook andere post van de afdeling Service & Tickets zal vermoedelijk vertraagd bezorgd worden.

Alle reserveringen voor Feyenoord - Excelsior die tot maandagmiddag 6 december 15.00 uur zijn gedaan, zijn nog bij TNT Post aangeboden. Hiervan mag worden verwacht dat deze nog op tijd bezorgd worden. Mocht u op zaterdag uw bestelde wedstrijdkaarten nog niet ontvangen hebben, dan kunt u zich uiteraard op de wedstrijddag voor vervangende dagkaarten melden bij de loketten 1 t/m 5 van Feyenoord Service & Tickets.

De reserveringen voor Feyenoord - Excelsior van na maandagmiddag 6 december 15.00 uur worden niet meer per post verstuurd. Deze reserveringen kunt u direct na bestelling afhalen bij de loketten van Feyenoord Service & Tickets. De openingstijden zijn ma. t/m vr. 09.00-17.00 uur en do. 09.00-21.00 uur. Zondag 12 december ligt uw reservering vanaf 10.30 uur klaar bij de speciale afhaalloketten 7 t/m 12, te vinden op het Olympiaplein tussen poort 52 en 53.

Helaas kunnen wij ook de meest recente betaalde halve seizoenkaarten niet tijdig vóór de wedstrijd Feyenoord - Excelsior laten bezorgen. De supporters die hier hinder van ondervinden, kunnen zich (ook op de wedstrijddag) melden bij de loketten van Feyenoord Service & Tickets.

Verwacht u met het oog op de wedstrijd van a.s. zondag problemen m.b.t. bezorging van post van Feyenoord, neemt u dan contact op met Feyenoord Service & Tickets via 0900-1908 (€ 0,15 p/m) of via het reactieformulier op www.feyenoord.nl/service.