Feyenoord-partners kijken ogen uit in Opel-fabriek

Een delegatie van Feyenoord heeft woensdag samen met afgevaardigden van de belangrijkste sponsorpartners van de club een bezoek gebracht aan de Opel-fabriek in Bochum. De ‘roadtrip’ was bedoeld om de onderlinge band tussen Feyenoord en haar partners én tussen de partners onderling te versterken. Aan de sponsortrip namen vertegenwoordigers van ASR, Puma, Opel, Amstel, Vriendenloterij, Port of Rotterdam, Vrumona en AD deel.

Zij werden in de ochtend opgehaald met de spelersbus van Feyenoord, die hen naar Duitsland bracht. Onderweg vertelde Feyenoords commercieel directeur Mark Koevermans kort over de huidige stand van zaken op commercieel gebied bij de club. Na een tussenstop voor een lunch, kwam de spelersbus met de partners van Feyenoord aan het begin van de middag aan bij Opel in Bochum. Daar stond een uitgebreide rondleiding op het programma in de fabriek waar dagelijks zevenhonderd nieuwe auto’s van de loopband rollen. Tijdens de rondleiding lag de nadruk op het productieproces van de nieuwe Opel Zafira.

Tegen die tijd had de groep al een presentatie achter de rug van Jeroen Maas, manager PR, Sponsoring & Events van Opel en één van de deelnemers van de sponsortrip. Hij vertelde onder meer over de manier waarop Opel als automerk terug wil keren in de top van Nederland en gaf de aanwezigen een preview van enkele nieuwe modellen die Opel in ontwikkeling heeft.

De dag werd afgesloten met een diner, dat vooraf werd gegaan door een presentatie van Feyenoords hoofdsponsor ASR. Koevermans keek na afloop terug op een geslaagde trip. ‘We vinden het belangrijk om een goed contact te houden met onze belangrijkste partners en organiseren daarom drie keer per jaar een bijeenkomst met hen’, zei hij. ‘Een van die bijeenkomsten proberen we altijd bij één van onze partners te organiseren. Deze keer was dat bij Opel en daar zijn we hen erg dankbaar voor. Dit soort bijeenkomsten geeft ons de kans om te de partners te informeren over waar wij mee bezig zijn, maar ook kunnen de verschillende partijen met elkaar in contact komen. Dat wordt goed gewaardeerd.’

Dat laatste erkende bijvoorbeeld Ruben Pierik van de Vriendenloterij. ‘Een trip als deze is goed voor onze relatie met Feyenoord’, zei hij. ‘Daarnaast geeft het ons de kans om te sparren met andere partners van de club en te bekijken of we elkaar mogelijk kunnen versterken.’

Ja, ik ga akkoord Feyenoord.nl gebruikt cookies om de website goed te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om je van relevante advertenties te voorzien.
Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Blijf je onze website gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×