Grootse lancering sponsor Diergaarde Blijdorp in De Kuip

Supporters van Feyenoord hebben zondag voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen FC Twente op verschillende manieren kennis kunnen maken met de nieuwe hoofdsponsor Diergaarde Blijdorp. Buiten De Kuip waren drie grote videoschermen neergezet, waarop de commercial met Giovanni van Bronckhorst en zijn zoontje in de hoofdrol continu was te zien. In het stadion had de Rotterdamse dierentuin alle supporters van een sjaal met de opdruk Feyenoord en Diergaarde Blijdorp voorzien, wat uitermate goed van pas kwam tegen de koude temperatuur in het stadion. Deze sjaals waren verspreid door leerlingen van het Scheepsvaart- en Transport College.

Dat Diergaarde Blijdorp tot het einde van het seizoen de ruimte op de shirts van het eerste elftal van Feyenoord ter beschikking heeft, is een gebaar van a.s.r., dat tot vandaag de shirtsponsor van Feyenoord was. De verzekeringsmaatschappij heeft naast de plek op het shirt ook de hospitality lounge en de business unit in het stadion aangeboden aan de Diergaarde, waardoor zij nu rondom elke thuiswedstrijd alle ruimte hebben om gasten en partners te ontvangen.



Marc Damen, directeur van Diergaarde Blijdorp, noemde de verbintenis tussen Feyenoord en de Diergaarde ‘een geweldige opsteker’, zo vertelde hij voorafgaand aan het duel met FC Twente in de lounge van het Maasgebouw. ‘In mijn ogen is het ongelofelijk mooi dat twee Rotterdamse iconen zich op deze manier aan elkaar verbonden hebben. Doordat onze naam nu op het shirt van Feyenoord staat, bereiken wij op een andere manier ons publiek en ook gedeeltelijk een andere doelgroep. Aan de andere kant heeft een dierentuin een zeer sympathiek imago, waar de club wellicht van kan profiteren. Daarom denk ik dat we elkaar met deze verbintenis versterken en de komende tijd zullen we kijken hoe we dat verder kunnen uitbreiden.’



De uitgedeelde sjaaltjes kwamen bij de opkomst van beide elftallen goed van pas en gaven – in combinatie met het levensgrote shirt met ‘Diergaarde Blijdorp’ bedrukking in de middencirkel en de door de Feyenoord Supportersvereniging en Vereeniging De Feijenoorder georganiseerde 1908-actie – een sfeervol effect in het stadion. Daarmee was de lancering van de nieuwe shirtsponsor Diergaarde Blijdorp bijzonder en geslaagd te noemen.

|



Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×