Stormloop op nieuwe Blijdorp-shirts

Feyenoord heeft dinsdag binnen enkele uren de complete voorraad van enkele duizenden vernieuwde thuisshirts met daarop hoofdsponsor Diergaarde Blijdorp verkocht. ‘Deze stormloop op de shirts heeft al onze verwachtingen overtroffen’, vertelt woordvoerder Raymond Salomon. ‘Na het succes van de verkoop van Olli in Blijdorp, geeft ook de run op deze shirts in onze Fanshops nog maar eens aan hoezeer Feyenoord leeft. Qua verkoop zijn alle records gebroken vandaag.’

Feyenoord heeft dinsdag veel vragen gekregen van supporters of er in een later stadium nog shirts met Diergaarde Blijdorp erop verkrijgbaar zullen zijn. ‘Op dit moment is er alleen nog een beperkt aantal kindermaten verkrijgbaar’, vertelt Salomon. ‘We zullen geen extra shirts bestellen, omdat deze in verband met de productietijd dan pas in het nieuwe seizoen geleverd zouden worden en Feyenoord heeft dan, zoals bekend, in Opel een nieuwe hoofdsponsor. Ter illustratie, de voorraad Blijdorp-shirts die vandaag in de verkoop ging, is al voor de afgelopen winterstop besteld. Toen konden we nog niet voorzien dat de campagne met Blijdorp zo’n enorm succes zou worden.’
Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×