‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws
‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws Feyenoord Rotterdam N.V. © 2018 Alle rechten voorbehouden
‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws
‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws Feyenoord Rotterdam N.V. © 2018 Alle rechten voorbehouden
‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws
+ 3
‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws Feyenoord Rotterdam N.V. © 2018 Alle rechten voorbehouden
‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws
‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws Feyenoord Rotterdam N.V. © 2018 Alle rechten voorbehouden
‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws
‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd - Nieuws Feyenoord Rotterdam N.V. © 2018 Alle rechten voorbehouden

‘Moustache-shirt’ Pellè groots gelanceerd

Graziano Pellè heeft zich in een illuster rijtje geschaard met onder meer acteur Johnny Depp, zangeres Beyoncé en model Kate Moss. In navolging van deze hedendaagse iconen is een portret van de Italiaanse spits afgebeeld op een shirt van ontwerper Eleven Paris. Het schitterende shirt, dat door Feyenoord in samenwerking met Men at Work en Eleven Paris wordt uitgebracht, werd woensdagavond op grootse en exclusieve wijze gelanceerd in de Men at Work store in Rotterdam Alexandrium.

Tientallen belangstellenden verdrongen zich samen met pers en fotografen rondom het podium om een eerste glimp op te vangen van het shirt, waarop een portret van Pellè is te zien met de voor Eleven Paris kenmerkende ‘moustache’. Met topstylist Fred van Leer aan zijn zijde en alle schijnwerpers op zich gericht presenteerde de Italiaan zelf met enige trots een eerste, ingelijst exemplaar. Dat het shirt ook bij de dames allesbehalve misstaat, bleek toen een elftal beeldschone vrouwelijke modellen hun opwachting maakte in het shirt, dat zowel in een heren- en een damesvariant verschijnt.

‘Voor mij is het een grote eer om net als een aantal beroemdheden met een portret te staan afgebeeld op een shirt’, reageerde Pellè, nadat hij was bekomen van alle enthousiaste en positieve reacties. De spits, als profvoetballer toch één en ander gewend, was zichtbaar onder de indruk van het grootse karakter van de presentatie en waande zich even als een ster. ‘Ik had niet verwacht dat het zoveel zou losmaken’, glimlachte hij. ‘Dat maakt mijn trotse gevoel dat ik hier mag staan alleen maar groter.’

Men at Work-eigenaar Mark Hommelberg toonde zich al even content met de lancering van het exclusieve kledingstuk. ‘Bij ons leefde al enige tijd de vraag wie uit Nederland zich in het rijtje van iconen kon voegen voor een portret op het shirt’, vertelde hij. ‘Naast model Doutzen Kroes kwamen we al snel uit bij Graziano Pellè, die met zijn uitstraling fantastisch op het shirt past. We hadden niet verwacht dat de presentatie van vanavond zo’n gekkenhuis zou worden. Voor Nederlandse begrippen is dat bijna ongekend. Wat dat betreft is Pellè niet alleen een grote voetballer, maar bijna een merk.’

Feyenoord Fanshop
Het shirt met daarop het portret van Pellè verschijnt in een heren- en een damesvariant. Een grijze editie van beide shirts is vanaf morgen (donderdag) verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshop op de locaties Stadion De Kuip en aan de Coolsingel. Het shirt kan niet online worden besteld.

Ook de witte en zwarte versie van het shirt gaan vanaf morgen in de verkoop en zijn verkrijgbaar in zeven Men at Work filialen rondom regio Rotterdam (Rotterdam Alexandrium, Rotterdam Korte Lijnbaan, Rotterdam Oude Binnenweg, Dordrecht, Gouda, Spijkenisse en Vlaardingen). Het shirt is te koop voor € 39,99.

Bekijk in de fotogalerij een aantal beelden van de lancering van het ‘moustache-shirt’ van Graziano Pellè.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×