Kaart kopen

Kaart kopen

Kaart kopen

Het kopen van kaarten door de ‘toegewezen uitkaarthouders’ en ‘ingelote seizoenkaarthouders’ gaat via de reguliere Ticketshop (www.feyenoord.nl/ticketshop). Je koopt direct je toegangsbewijs tot het stadion (dus niet zoals bij uitwedstrijden een omwisselbiljet), waardoor je dus een vakkeuze moet maken. Het is niet mogelijk om in een reservering ook de kaart van een ander te kopen. 

Een kaart kost EUR 33,- en op www.feyenoord.nl/kaartverkoopinformatie houden we een actueel overzicht van de beschikbare vakken bij. Er is geen gezinsvak beschikbaar en er wordt geen leeftijdskorting toegepast.

Het is goed om te weten dat de groep die mag kopen, steeds groter wordt. Dus wanneer iemand ingedeeld is in bijvoorbeeld de eerste verkoopperiode, dan mag diegene wachten met kopen tot (in het voorbeeld) de vijfde verkoopperiode is aangebroken. Dat is handig in het geval twee supporters die graag samen de wedstrijd bezoeken, in verschillende verkoopperiodes zijn ingedeeld. Overigens moeten de kaarten wel afzonderlijk gekocht worden. Nadat de laatste verkoopperiode aan ingelote seizoenkaarthouders is geweest, vervalt het aankooprecht van de ‘toegewezen uitkaarthouders’ en de ‘ingelote seizoenkaarthouders’ en worden de overgebleven kaarten toegewezen aan de eerstvolgende wachtenden op de ‘wachtlijst’.

Feyenoord Service & Tickets zal naar aanleiding van de trekkingsuitslag, contact opnemen met de ouders/verzorgers van kinderen (<12 jaar) wanneer een ouder en een kind wel zijn ingeloot, maar niet in dezelfde verkoopperiode zijn ingedeeld. We doen dit ook bij bedrijven die meerdere keren zijn ingeloot. Wij helpen dan om bij elkaar plaats te nemen.

Ingelote seizoenkaarthouders die geen toegang tot internet hebben, kunnen tijdens hun periode van aankooprecht contact opnemen met Feyenoord Service & Tickets om een kaart te reserveren.

Er wordt bij de bekerfinale alleen gebruik gemaakt van fysieke tickets (geen e-tickets). Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Indien een kaart niet aankomt, wordt er geen vervangende dagkaart opgestuurd. Vervangende dagkaarten worden alleen fysiek aan de oorspronkelijke koper zelf (en op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en nadat een vermissingsformulier is ingevuld) overhandigd.

Terug naar overzicht

Ja, ik ga akkoord Feyenoord.nl gebruikt cookies om de website goed te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om je van relevante advertenties te voorzien.
Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Blijf je onze website gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×