Service & Tickets

Service & Tickets

Voor vragen en informatie over Feyenoord kun je terecht bij de afdeling Feyenoord Service & Tickets. Het doel van deze afdeling is om de service naar onze achterban te optimaliseren. Dagelijks komen vele tientallen telefoontjes, emails en brieven binnen met allerlei vragen over bijvoorbeeld trainingen, wedstrijden, kaartverkoop, maar ook over de Feyenoord Juniorclub Kameraadjes, spreekbeurten en rondleidingen. Kortom: alles wat met Feyenoord te maken heeft.

Om jouw vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden hebben wij alle veel gestelde vragen in onderstaand overzicht geplaatst. Staat jouw vraag er niet bij? Dan kun je vanuit het overzicht makkelijk contact met ons opnemen via een reactieformulier.

Stel je vraag via Twitter
Ook is het mogelijk om je vraag via Twitter te stellen. Feyenoord Service & Tickets is via @VraagFeyenoord online van maandag tot en met vrijdag van 10:00 uur tot 18:00 uur en bij verwachte drukte (piekmomenten zoals bijvoorbeeld de start van een kaartverkoop) ook op zaterdag van 9:00 uur tot 12:00 uur. Extra en/of afwijkende ‘openingstijden’ worden via het Twitter-account aangekondigd. Meer ‘spelregels’ en informatie over Webcare bij Feyenoord lees je op www.feyenoord.nl/webcare

Voor meer informatie over openingstijden en bereikbaarheid van de afdeling Feyenoord Service & Tickets kijk je hieronder bij het kopje contact.

.

Ja, ik ga akkoord Feyenoord.nl gebruikt cookies om de website goed te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om je van relevante advertenties te voorzien.
Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Blijf je onze website gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies.

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×