De nieuwste editie van het FBC Business Magazine!

De nieuwste editie van het FBC Business Magazine!

De nieuwste editie van het FBC Business Magazine!

De nieuwste editie van het FBC Business Magazine lag rond 15 december jl. bij het gehele zakelijke netwerk, waaronder ook alle FBC-leden, op de mat! Het magazine is verspreidt in een oplage van 2.000 exemplaren. Heeft u het magazine nog niet gelezen?

Graag geven wij u alvast een tipje van de sluier:

  • 'Honger om te winnen': Een interview met Herman den Blijker. De bekendste chef-kok van Nederland is de laatste jaren steeds vaker in De Kuip te vinden. Hij herkent er de topsportmentaliteit die ook in zijn eigen restaurant Las Palmas heerst. ‘Ik kan pas winnen als het team goed werkt.’
     
  • ‘Het grootste bouwproject van Nederland’: Cees de Bruin is een van de motoren achter Feyenoord City. In een exclusief interview voor de Feyenoord Business Club vertelt de President- Commissaris van Stadion Feijenoord over de plannen en de voortgang van het project.
     
  • 'Een spel van kleuren, lijnen en knikkers': Het sportieve succes van Feyenoord heeft ervoor gezorgd dat de tenues van dit seizoen over de toonbank vliegen van de Feyenoord Fanshops, met als gevolg dat sommige maten nog maar beperkt verkrijgbaar zijn. Alex van Mook (Manager Merchandise & Retail van Feyenoord) en Frank Basters (senior director brand activation adidas) geven tekst en uitleg.
Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×